De wegen des levens…………….als een Phoenix uit haar as herrezen….

De wegen des levens…………….als een Phoenix uit haar as herrezen….

Dank voor al jullie steun lieve mensen!

Feniks

Door de helse wegen des leven…………ontstaan er soms prachtige dingen en gaan er nieuwe wegen open.
Op dit moment bevind ik me op een T splitsing in mijn leven.

Soms moet je heel diep gaan om vervolgens te herrijzen en optimaal geluk en rust te kunnen ervaren.

De prachtige mensen die er ineens zichtbaar worden, alles word ineens helder en duidelijk.
Met hele andere ogen kijk je naar alles in diezelfde wereld waar je al 37 jaar in leeft maar eigenlijk niet echt hebt geleefd.

Ineens zie je al je eigen tekortkomingen, alles word anders en je gaat het anders doen vanaf nu!

Zielsverwanten komen op je pad waarbij 1 iemand in het bijzonder. Deze bijzondere man oordeelt niet.
Laat het me allemaal zelf ondervinden zodat ik zelf voel en ervaar dat ik verkeerd bezig was.

Zo zie ik het helder en nu weet ik…er is maar 1 iemand die mijn leven kan veranderen.
Ikzelf zal moeten veranderen om deze wereld te veranderen. Mijn leven was zwaar maar heeft ook veel mooie momenten gehad, om echt geluk te mogen ervaren besef ik nu dat je daardoor dingen moet meemaken in je leven die enorm veel pijn doen maar die je doen beseffen dat het anders moet en kan.

Ja er zijn heel erg veel rotte mensen, zieke mensen. Ja er is veel onrecht, veel machteloosheid en oorlog in deze wereld.

Maar god, wat is het mooi om te mogen ervaren hoe het voelt dat er iemand onvoorwaardelijk van je houd, waar je jezelf bij mag en kan zijn, die je niet veroordeelt maar je ziet zoals je eigenlijk bent. Een prachtig mooi mens, een zielsverwant waar je mee kunt praten zonder woorden. Waar je eindelijk het gevoel bij hebt….grote hoogtes te gaan bereiken in dit leven, als een Phoenix uit haar as herrezen.

All the darkness turns to Light‏

door ADMIN

9 reacties op “De wegen des levens…………….als een Phoenix uit haar as herrezen….

  1. Ja het leven op aarde is een les we vallen steeds, om weer omhoog te klimmen als we bijna de top bereikt hebben ,vallen we weer, om weer omhoog te klauteren ,zo blijven we allen leren ,je komt er steeds weer sterker uit maar heel mooi dat je van jezelf kunt zeggen ik heb het niet goed gedaan ,dan probeer je de volgende keer het beter te doen en zullen we ook weer falen ,een ding hebben we gemeen wij zijn allen onvolmaakt ,geniet van de mooie momenten die zijn zeldzaam koester ze .liefs Wil

    Like

      • ER ZIJN STEEDS NIEUWE FASES IN HET LEVEN,VAAK BEGRIJPEN WE NIET WAAROM ER ONS DINGEN OVERKOMEN WAT WE NIET WILLEN MEEMAKEN ,TERUGKIJKEND HEB JE ER TOCH WEER IETS VAN GELEERD(HOPEN WE DAN)HET LEVEN OP AARDE IS NIET MAKKELIJK EN HELAAS ZIJN ER VELEN , DIE ER NIETS VAN LEREN ,IK HOOP VOOR HANS EN JOU DAT DE FASE VAN LIEFDE EN GELUK IS AANGEBROKEN OM WEER TOT RUST TE KUNNEN KOMEN OM NIEUWE ENERGIE OP TE DOEN UITEINDELIJK IS HET DE LIEFDE DIE ALLES OVERWINT EN DAT ER MEER TUSSEN HEMEL EN AARDE IS.EEN HELE DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE BEIDEN XXXX

        Like

      • Prachtig Wil…moest er zelf achter komen maar het is gelukt, dankjewel voor je steun. De wolven in schaapskledij zijn ontmaskert en nu op naar vrede en rust in mijzelf vooral. Ik ben getransformeerd door de wegen des levens. Liefs X

        Like

    • Wat lief Natasja, dankjewel……..Komt vast helemaal goed en we moeten allemaal leren in deze wereld..ook een hele mooie liefdevolle toekomst toegewenst namens ons.

      Irme en Hans

      Like

Plaats uw reactie

